~> KONSERT TERHANGAT DI PASARAN <~

Khamis, 28 Julai 2011

Tahniah Harimau Malaya!!! Kita Kalah Bermaruah!!!

Assalamualaikum


Hurmm.. Tamat juga akhirnya.. Keputusan Malaysia 1 Singapura 1.. Walaupun kecewa aku tetap ucapkan tahniah kepada pasukan Harimau Malaya.. Sekurang kurangnya yang menjaringkan 1 goal tadi anak jati negara kita sendiri (Safee Sali).. Tahniah juga kepada penjaga goal (Khairul Fahmi) dengan sedaya upaya menangkis segala cubaan pemain import Singapura tadi.. Walaupun sayang dibolosi juga.. Tapi yang menjaringkan goal pon bukan anak jati Singapura kan? So takda apa yang nak di banggakan sangat.. Lain la kalau anak jati Singapura sendiri yang jaringkan goal tadi.. Hahaha.. Tambahan banyak lakonan aja tadi.. Sikit sikit injured.. Grrrrr


Apa apapun tahniah juga kepada penyokong Malaysia yang memenuhi stadium Bukit Jalil hari ni.. Takpa kita kalah secara bermaruah.. Walaupun dalam hati ni memang menaruh harapan sangat pasukan Malaysia boleh mara ke pusingan ketiga kelayakan Piala Dunia 2014.. Hurmm.. Tapi dah adat permainan kan.. Ada kalah dan menang.. Grrrrr.. Semoga di masa akan datang kita dapat melahirkan pemain berbakat seperti Khairul Fahmi dan Safee Sali.. Malaysia Bolehhh!!!


BL: Alahai pasukan lain yang menang.. Penyokong negara lain pula nak buat kecoh.. Nampak sangat diorang ni iri hati.. Nak tau terjah Sini.. Grrrr..

2 ulasan:

mary ann ;) berkata...

tension dengan game tadi...singa tu lembik sgt..xcukup mkn kot..

huhu

fRaMe+LenSeS berkata...

da wat y terbaik kan? tapa. leh la tu.. ;)

~> JURI AWAM <~

Get this widget

~> GENRE <~

Berita (95) Artikel (87) Perasaan (87) Santai (46) Renungan (40) Segmen (38) Informasi (35) Lawak (32) Aku (25) Isu (17) Muzik (14) Blog (13) Hukum (13) Pendapat (13) Kisah (12) Maharaja Lawak (12) Maharaja Lawak Mega (12) Ramadhan (10) Tokusatsu (10) Bloglist (9) Lirik (9) Tip (9) Puasa (7) Sukan (6) Band (5) Filem (5) Laman Sesawang (5) Misteri (5) Raya (5) Tahun Baru (5) Aidilfitri (4) Anime (4) Facebook (4) Kerjaya (4) Review (4) Tokoh (4) Yahudi (4) Gusti (3) Hari Lahir (3) Iklan (3) Petua (3) Seram (3) Teka Teki (3) Doa (2) GA (2) Kempen (2) Kesihatan (2) Motivasi (2) Penyakit (2) Seni Bela Diri (2) Tag (2) Tarikh (2) Aidiladha (1) Contest (1) Drama (1) Illuminati (1) Maal Hijrah (1) Manga (1) Merdeka (1) Mukadimah (1) Nuzul Al-Quran (1) Perkenalan (1) Raja Lawak (1) Resepi (1)