~> KONSERT TERHANGAT DI PASARAN <~

Sabtu, 20 Ogos 2011

Isteri 'Playgirl' Kikis Teman Lelaki Di Laman Sosial Facebook

Assalamualaikum


Perghhhhh! Tajuk mesti panasss kan? Kalau tak bukan Metro la namanya.. Hehehe.. Macam macam aih kes sekarang nih.. Seorang lelaki telah membuat pendedahan mengenai sikap isterinya yang mengikis wang kekasihnya di laman sosial Facebook.. Lelaki yang dikenali sebagai Nawab ni terpaksa membuat pendedahan bagi menyelamatkan lebih daripada 10 lelaki yang menjadi mangsa jerat isternya itu.. Hurmmm.. Nak tahu lebih? Dapatkan akhbar Metro hari ni..




JOHOR BAHRU: “Saya terpaksa membuat pendedahan mengenai sikap isteri yang mengikis wang kekasihnya bagi menyelamatkan lebih 10 lelaki yang dijeratnya,” dakwa Nawab, 36, di sini, semalam.

Menurut Nuar, isterinya, Nadia yang bekerja kilang sesuai digelar ‘playgirl’ berikutan sikapnya yang gemar memikat dan memperdaya lelaki tanpa mengira status mereka untuk dikikis.

Nawab yang tinggal di Larkin mendakwa Nadia mengaku bujang untuk memastikan dirinya sentiasa laku ketika menjerat mangsa.

“Sejak berkahwin dengan Nadia kira-kira lima bulan lalu, saya tak pernah mengesyaki perangainya yang ‘kaki lelaki’.


Nadia sering menghabiskan masa melayari laman sosial facebook dan daripada situ dia mencari mangsa,” katanya.

Sumber: myMetro

2 ulasan:

Sunah Sakura berkata...

aiyakkk..ada jugak macam ni!

udin berkata...

sunah

mcm2 sgt skang ni.. hurmmm..

~> JURI AWAM <~

Get this widget

~> GENRE <~

Berita (95) Artikel (87) Perasaan (87) Santai (46) Renungan (40) Segmen (38) Informasi (35) Lawak (32) Aku (25) Isu (17) Muzik (14) Blog (13) Hukum (13) Pendapat (13) Kisah (12) Maharaja Lawak (12) Maharaja Lawak Mega (12) Ramadhan (10) Tokusatsu (10) Bloglist (9) Lirik (9) Tip (9) Puasa (7) Sukan (6) Band (5) Filem (5) Laman Sesawang (5) Misteri (5) Raya (5) Tahun Baru (5) Aidilfitri (4) Anime (4) Facebook (4) Kerjaya (4) Review (4) Tokoh (4) Yahudi (4) Gusti (3) Hari Lahir (3) Iklan (3) Petua (3) Seram (3) Teka Teki (3) Doa (2) GA (2) Kempen (2) Kesihatan (2) Motivasi (2) Penyakit (2) Seni Bela Diri (2) Tag (2) Tarikh (2) Aidiladha (1) Contest (1) Drama (1) Illuminati (1) Maal Hijrah (1) Manga (1) Merdeka (1) Mukadimah (1) Nuzul Al-Quran (1) Perkenalan (1) Raja Lawak (1) Resepi (1)