~> KONSERT TERHANGAT DI PASARAN <~

Jumaat, 6 Mei 2011

Adakah Amir Maharaja Lawak Bakal Terkeluar Minggu Ini?

Assalamualaikum


fuh.. tak sabar.. tak sabar.. apa yang tak sabar ini? hehehe.. apa lagi Maharaja Lawak la.. siapa pula agaknya yang bakal terkeluar malam ini.. (lagak macam dapat tengok ML dekat astro warna) padahal layan dekat youtube aja.. huhuhu..


peserta yang dijangka mungkin terkeluar malam ini sama ada Amir atau Man.. tapi yang amat diharap sangat sangat terkeluar Amir la.. bukan tak suka dia.. tapi rasanya dia lebih layak untuk jadi pelakon aja.. dalam bidang lawak melawak ini bagi aja peluang dekat mereka yang lebih layak kan.. jika Amir yang terkeluar malam ini pasti ramai yang akan berpuas hati.. jika tidak? tak tahu apa nak cakap.. layan aja apa yang bakal berlaku malam ini..

yang pasti malam ini peserta yang bakal menduduki tangga tiga kebawah adalah Amir, Man dan juga Balas.. kalau la si Amir ini tidak terkeluar.. jawabnya Man atau Balas yang bakal meninggalkan gelanggang Maharaja Lawak malam ini.. fuh! tak sabar nak tengok.. okay la.. nak keluar makan jap.. hehehe..

6 ulasan:

muhamad hanif berkata...

hhahha..kalau tak tersingkir jugak taktau lah kan..

kahkahkah !

hana berkata...

mmg berharap sgt si amir tu kua.
hahaha

harrazdani berkata...

sian kat amir (TT)...tp minggu ni xder penyingkiran kan...

udin berkata...

@muhammad hanif

haha.. terselamat g si amir nih! grrrrr..

udin berkata...

@hana

tapi sayang tak kuar.. huhuhu~

udin berkata...

@harrazdani

yup bro.. takda penyingkiran.. sedih masa si amir ni wat persembahan.. harap2 sgt dia tersingkir minggu depan..

~> JURI AWAM <~

Get this widget

~> GENRE <~

Berita (95) Artikel (87) Perasaan (87) Santai (46) Renungan (40) Segmen (38) Informasi (35) Lawak (32) Aku (25) Isu (17) Muzik (14) Blog (13) Hukum (13) Pendapat (13) Kisah (12) Maharaja Lawak (12) Maharaja Lawak Mega (12) Ramadhan (10) Tokusatsu (10) Bloglist (9) Lirik (9) Tip (9) Puasa (7) Sukan (6) Band (5) Filem (5) Laman Sesawang (5) Misteri (5) Raya (5) Tahun Baru (5) Aidilfitri (4) Anime (4) Facebook (4) Kerjaya (4) Review (4) Tokoh (4) Yahudi (4) Gusti (3) Hari Lahir (3) Iklan (3) Petua (3) Seram (3) Teka Teki (3) Doa (2) GA (2) Kempen (2) Kesihatan (2) Motivasi (2) Penyakit (2) Seni Bela Diri (2) Tag (2) Tarikh (2) Aidiladha (1) Contest (1) Drama (1) Illuminati (1) Maal Hijrah (1) Manga (1) Merdeka (1) Mukadimah (1) Nuzul Al-Quran (1) Perkenalan (1) Raja Lawak (1) Resepi (1)