~> KONSERT TERHANGAT DI PASARAN <~

Rabu, 11 Mei 2011

Koperal Naik Angin Tembak Isteri Curang

Assalamualaikum


hati siapa yang tak bengang kalau melihat pasangan berlaku curang didepan mata.. lebih lebih lagi jika pasangan suami isteri.. seorang anggota polis yang baru selesai menjalankan tugas bertindak diluar dugaan apabila melepasakan tembakan terhadap pasangan terbabit setelah melihat isteri kesayangan bermesra dengan lelaki lain..





KINARUT: Berang melihat isteri kesayangan bermesra dengan lelaki lain, seorang anggota polis yang baru selesai menjalankan tugas bertindak di luar dugaan apabila melepaskan tembakan terhadap pasangan terbabit, semalam.

Anggota polis berpangkat koperal itu yang sedang menunggang motosikal dikatakan terkejut apabila melihat kelibat isterinya bersama seorang lelaki di dalam Proton Waja berhampiran rumahnya di Jalan Papar Lama, di sini, kira-kira jam 7 pagi.

Isteri polis terbabit cuba melarikan diri dengan memecut kenderaan, namun dikejar suaminya sambil mengarahkannya memberhentikan kenderaan.

Bagaimanapun, isteri itu tetap memecut keretanya dan dalam keadaan kelam-kabut itu, suaminya melepaskan beberapa das tembakan, namun tidak mengenainya.


Tindakan luar dugaan suaminya itu menyebabkan si isteri terus memecut kenderaan ke Balai Polis Kinarut dan membuat laporan polis.

SIASAT...anggota forensik menemui kelongsong peluru di tempat kejadian.

SEMBUNYI...isteri suspek dan kekasihnya dibawa menaiki kenderaan polis ke tempat kejadian.


Dapatkan akhbar Harian Metro untuk berita selanjutnya.


sumber: myMetro

8 ulasan:

Mr iZzo (^^,) berkata...

kalau aku pun aku tembak je bini macam tu..hehe

Chempaka Aziz berkata...

bila dh tak boleh pikir dgn waras lagi,tambahan pulak org yg kita percaya dn sayang buat mcm tu.mmg jd gila dibuatnya...hanya kekuatan iman sja yang menjd benteng manusia utuk tdk bertindk di luar kwlan.

aleen aiden berkata...

mesti hancur luluh hati suami tu kan.kesiannye..

bunga berkata...

aduhh..dunia2..

harrazdani berkata...

dunia sekarang.......tp kalau difikirkan isteri mcm ni mmg patut pun ditembak..apa pun jgn meletakkan hukuman ditangan sendiri...

AesyaZealous berkata...

tak sempat mintak ampun kt suami.hoho

jick03 berkata...

Jika saya sama juga menambak suspik...siapa tak barang melihat istari sedang berduaan yang bukan suami,sudahla bawa isteri bukannye free dari orang tua sudahla berian beribu ringgit isteri pulak senangx2 bawa jantan kerumah...apala perempuan tu bagus mati je...

jick03 berkata...

Isteri yang menduakan suami harus terima belasannye...sudahla beriayan beribu ringgit isteri main belakang,mungkin juga dah perah ke bilik hotel tampah pengetahuan suami kut...

~> JURI AWAM <~

Get this widget

~> GENRE <~

Berita (95) Artikel (87) Perasaan (87) Santai (46) Renungan (40) Segmen (38) Informasi (35) Lawak (32) Aku (25) Isu (17) Muzik (14) Blog (13) Hukum (13) Pendapat (13) Kisah (12) Maharaja Lawak (12) Maharaja Lawak Mega (12) Ramadhan (10) Tokusatsu (10) Bloglist (9) Lirik (9) Tip (9) Puasa (7) Sukan (6) Band (5) Filem (5) Laman Sesawang (5) Misteri (5) Raya (5) Tahun Baru (5) Aidilfitri (4) Anime (4) Facebook (4) Kerjaya (4) Review (4) Tokoh (4) Yahudi (4) Gusti (3) Hari Lahir (3) Iklan (3) Petua (3) Seram (3) Teka Teki (3) Doa (2) GA (2) Kempen (2) Kesihatan (2) Motivasi (2) Penyakit (2) Seni Bela Diri (2) Tag (2) Tarikh (2) Aidiladha (1) Contest (1) Drama (1) Illuminati (1) Maal Hijrah (1) Manga (1) Merdeka (1) Mukadimah (1) Nuzul Al-Quran (1) Perkenalan (1) Raja Lawak (1) Resepi (1)